så är det.

Man låtsas iiinte bryy sig när man e sur, men i själva verket så bryr man sig så det svider inom sig... men man vill inte visa det för någon annan, men man gör det så det gör ont.. man gör allt för denna person, man kan döda & gå på eld för denna personen man bryr sig om! ... det är precis det jag kan göra, men man säger allt när man är ledsen & sur.. sen händer saker man inte vill ska hända, men vad ska man göra åt saken ..(?) .. dumma beslut, dumma val gör man i livet.. men man får bara hoppas att det förbättras genom tiden...

annars suger allt själv då? ;)

Kommentarer
Postat av: Saandrew

Aa, så sant!



MEN. Det VIKTIGASTE är fan att ta sig i kragen & stå för sina misstag! Då spelar det nästan ingen roll vad misstaget är, det hjälper inte att gömma sig. Det är det fegaste & svagaste sättet som finns, och det är DET som gör dig till en dålig människa!



/ <3

2009-07-06 @ 16:01:33
Postat av: Caszandra

Jag ska försöka , tack älskling <3

2009-07-06 @ 16:04:41
URL: http://caaash.blogg.se/
Postat av: sandra

du har rätt det blir så när man är ledsen&sur men bara det ska inte förstöra ett par ta ett snack med killen när du känner dig lungn gumman:)



Läser ditt blogg ofta<3

2009-07-06 @ 19:25:23
Postat av: andrea

Hej :) om du känner att du älskar&gillar killen så måste du stjälvklart ge det chans och fixa det problem problem kan inte störa kärlek jag har exakt samma problem som dig:) Men har förståt min kärlek till killen var för stark än problem :)



Hur länge har du bloggat Puss// andrea andersson

2009-07-07 @ 01:43:39
Postat av: caszandra

tack så mkt :) , jag har bloggat sen i mars 2009 :) många kramar!

2009-07-07 @ 15:51:00
URL: http://caaash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0