redo

Redo för utgång nu, har fixat klart mig! .. druckit lite vin, inne på mitt andra vin sen middan.. snacka om seg :p men tänker inte sitta och försöka supa ner mig själv haha!, kan bli någon drink ute också.. lönen kom ju som sagt WOOHO :D haha! .. men iallafall, sen ska jag nog till täby kyrkby träffa Andréas senare inatt! .. men annars ha en toppen lördagskväll.. puss :):)

( många har undrat vem Andréas är, det är Lillis för alla er som känner han.. sen för er andra, en väldigt nära person till mig! :)  resten får ni veta någon annan dag, nu ska jag sätta på mig högklackat och sen möta brudarna i centrum !  )

/ Caszandra

Kommentarer
Postat av: Maria

jasså så Lillis är fortfarande kvar ;) hihi

2009-07-26 @ 21:18:42
URL: http://itoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0