min helg.

Detta är så fruktansvärt bra, fyfan vad bra ... min helg kommer bli toppen!.. Jag har ju som sagt inte varit ute och festat på 1 månad, om man inte räknar med chillkvällar och en hemmafest hos mina vänner.. men då menar jag dansa & så med mina brudar :) .. vi ska på fredag umgås alla brudar och dra in till stan, för det var länge sen ... dansa och ha skit kul tillsammans! ...det lär väl bli mango bar eftersom mina brudar e besatt av den clubben haha, ja vad säger man .. det är nice där, men de skulle vara kul att testa annat faktiskt' , vi kanske ska till hökis innan där min kära vän Alex jobbar, dricka några öl där kanske (?) :) ..


lördag då har jag & mina brudar blivit bjudna på en fet fest på en båtvilla vid Solna, det ska faktiskt bli riktigt kul! .. tänk er utomlands, feta båtar me fester och pool haha, jag och sandra vi tror det kommer vara så haha.. skulle faktiskt INTE förvåna mig om det är så .. för killarna är riktiga snobbar, att dem bor i Danderyd säger väl allt ? ;) .. det bjuds på mat där gratis och alkohol tar man med sig själv! .. jag fick ta me mig hur många jag ville, så äre några brudar som är sugna på att ha kul på en stor båtvilla och festa hela natten, keep in touch! .. och joina oss ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0