mer frågor :p

JAG ÄR

Blyg:
beror på (a)
Smart: haha lätt
Långsam: vadååååå :p
Tålmodig: det beror på vad
Stressad: hmm, ibland
Djup: haha när de gäller riktiga känslor, mhhm :)
Öppen: japps!
Ärlig: aahrå ;)
Positiv: oftast!
Rolig: haha min humor är bäst :D
Ansvarsfull: haha inte ekonomiskt, men ska ändras :p

JAG HAR

Svikit en kompis:
Ja de tror jag
Förlorat en bästa vän: hmm
Sagt att jag älskar en kompis: ja :) hihi
Sovit med en killkompis:  japps
Sovit med en tjejkompis: jaaaa haha ;D
Pussat en av samma kön: haha me like ;)
Slagit en kompis: haha ;)
En kompis som vet allt: japps de har jag!


JAG HAR

Haft stadigt förhållande: jopp de kan man väl säga (?)
Krossat någons hjärta: det e inte lätt att vara mig ;)
Gett någon ditt hjärta: ja det har jag!
"Playat" någon: mouahahaha!
Sagt att jag älskar någon och menat det: ja såklart!
Sagt att jag älskar någon, och ljugit: haha va äre för frågor
Varit otrogen: nepppssss :)

FAVORIT

Låt just nu:
pitbull - i know you want me
Lärare i skolan: Det var utan tvekan , SAMUEL ROSENKVIST!
Plats: Utomhus, sommarkvällar!
Frukt: mandarin
Dricka: coca cola :p
Ha på mig: mjukis, mjaou!

JAG HAR

Cyklat omkull:
jaa
Sjungit i duschen: alltid (a) :)
Hoppat bungyjump: nej, men vill!
Fobi för något: stora håriga spindlar :O
Sett någon dö: nepps!
Varit på begravning: ja :(
Sagt att jag hatar någon: ja, tyvärr!

LIVET

Svart eller vitt:
svart
Skriva eller tala: skriva :)
Öl eller cider: ÖL, utan tvekan!
Nagelbitare: haha ah fan
Mobil eller ipod: mobil
Snygg eller charmig: charmig , fast ändå söt :p aloooo
Lösgodis eller choklad: lösgodis!
Frukt eller grönsaker: grönsaker
Film eller serie: serie :)
Festa eller softa: beror på, men inget går emot att SHAEKA me brudsen ;)
Sommar eller vinter: älskar vintern, men sommarn e skön också!
Fredag eller lördag: både och ;) haha
Ljus eller lampa: ljus
Kärlek eller vänskap: Båda e viktiga!

Kommentarer
Postat av: Maria N

:D hihi

2009-07-14 @ 08:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0