Kräftskiva!

Yes, nu har jag gått ut me min vovvsing och jag lutar mig sakta i stolen för att skriva några rader!... gissa vad som hände nyss wiihooo... Mian ringde mig, hon som vi var hos på midsommar i år remember? .. hon bjöd mig bror bror & mami på kräftskiva 1 augusti, och det är så nice.. så de går INTE att tacka nej! för vi hade så jävla sjukt roligt på midsommar... så mycket folk, mat & partytält och lekar samt bar som man kunde handla i som på en clubb haha... fast där är de alltid lite billigare, du får öl för 10 kr.. drinkar 20 kr st.. osv.. haha.. samt att dem har pool, som vi tyvärr inte badade i på midsommar.. men hoppas på bättre väder 1 augusti då vi drar dit för då blir det garanterat POOL PARTY! :D .. sen 5 dagar efter drar vi till Italien, oohh längtar :)) ...  ska kanske ta med Andréas till Öregrund, han blev så otroligt svartis när jag var där på midsommar för han tyckte de lät skit kul så jag lovade han att ta me han dit nästa gång.. fatta roligt om han följer me, sen har man ju deras clubb där.. som de alltid är ÖVERSVÄMMAT me ungdomar på jämt :D så de är nice.. och den ligger typ 3 min och gå ifrån Mian...

NU KÖÖR VIIIIIIIIIIIIII !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0