im sorry :/

Allt är jätte jobbigt kring mig nu .. det är så jobbigt, jag kan inte lita på dig något mer och det känns sjukt! för jag har kunnat lita på dig till 110% , men nu har jag sett för mycket och hört också (?) , förlåt verkligen men tyvärr.. det går inte, och tro mig det är skit jobbigt, för jag vill verkligen mer än annat... och det här e svårt för mig, verkligen jätte svårt men kan inte göra så mycket åt det om du inte kan övertyga mig!? .. ney så mkt som kretsar runt i min hjärna så jobbigt, jag orkar inte bry mig känns de som .. det är också jobbigt, för jag vill bry mig .. men min kropp är emot mig! den vill inte bry sig, den vill inte lita på dig längre.. för det har gått för långt! :/ IM SORRYY BABE!





Fuck it, fuck it fuck it fuck it fuck it !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0