haha :)

Brukar du komma i tid: oftast så :)
Vad hade du i din mun senast: maaat haha :D
När mår du bra: när mina nära & kära mår bra!
När blev du fotad senast: i lördags!
Hur känner du dig nu: väldigt glad & vill hitta på roliga saker ;)
Kan du laga mat: jarå :) vad vill du ha ;)
Vad pluggar du: ingenting, tog studenten i juni! wooho!
Vad tycker du om fötter: haha, beror på.. det är väl inte så farligt eller?
Är du smart: jaråå, de beror på vad det handlar om :)
Vad har du på dig: mjukisbyxor & linne
Är du aktiv i skolan:  jag VAR inte så speciellt förtjust, men klara de ;P
Vad saknar du:  min baby :)
När och varför grät du senast: jag minns inte när ja grät senast, men tror de var förra onsdan när en speciell vän till mig åkte iväg. :(

Var det pinsamt att svara på det: nej varför skulle de (?)
Hade du en bra kväll igår: ja, den var väl okej.. men inte händelserik :p
Din favoritdryck på morgonen: oboy eller juice
Vad ska du göra i sommar: jag ska till eriksö me vänner & italien.. sen får jag se sista minuten & thailand i think :)
Är du nöjd med ditt liv: jag är väldigt nöjd me mitt liv, love my life..
Vad vill du jobba som: polis vill jag, men läkare eller brandman lockar också!

Har du tråkigt just nu: nejrå, de är alltid roligt att underhålla folk me inget liv ;)
Vad gör livet värt att leva: Vänner, familj, & leva livet helt enkelt.
Vad i livet ångrar du: man ska inte ångra, alla gör misstag.. lev vidare!
Är du musikalisk: nopps! det kan ja inte påstå haha
Vad lyssnar du på för musik: nästan allt, men föredrar Rnb , hiphop & reagge.
Kategoriserar du dig själv i någon stil:  väldigt ödmjuk & snäll :)
Är du bortskämd: haha det hör jag varje dag att jag är, för jag får allt ja nästan vill ha av min mamma, så ja jag antar det haha
Är du trött: nej, men lite seg..
Vad gör du imorgon: busar me min hund som vanligt , sen får vi se.. dyker alltid upp något ;)

Din första :

Din första Operation:
  tog bort halsmandlarna :p
Första piercingen: öronen! sen komma massa andra haha
Första tatuering: mina ögonbryn ;)
Första bästa vän: Jennie :)
Första priset: Fotboll såklart!
Första sporten du började på: konståkning om jag minns rätt haha
Första husdjuret: katt :)
Första semestern: Italien, som vanligt :)
Första konserten: tror de var, backstreets boys :)
Första kärleken: ojoj, mamma ? :) :$

Favoriter:

Filmer:
haha det är så mycket, men mest komedi :D haha
Tvprogram: där har vi massor! väldigt mycket.. allt roligt.
Musik:  är har vi också massor, beror på humör!
Drink: Måste ju bara säga :  ORGASM! yummi
Kroppsdel (på kille): rumpan & händer
Sport: Fotboll
Plagg: leggings & något fint till
Skola:  (?) nej.
Bok: tror jag läst ut EN bok i hela mitt liv, haha inte min greej :)

Just nu:

Äter du:
inget :D
Dricker du: inget haha
Ska du:  svara klart på frågorna?
Lyssnar du på:  Molly sanden - hallelujah <3
Väntar du på:  att något skit kul ska hända ikvälll D


Vad du föredrar (motsatta könet):

Läppar eller ögon:
ögonen ;) raaawr'
Kramar eller kyssar: både och , me like!
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar :)
Busig eller lydig:  busig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0