gårdagen!

Haha hej bloggen!, gårdagen var super kul .. vi började hos Eddie.. där Eddie André & Kippe befann sig när jag & åsnan kom dit ... så vi drack groggar  & vin .. sen drog kippe hem, och vi andra fortsatte.. sen begav vi oss mot centrum och skulle till det nya stället '' tre kronor '' .. nej inte igen tack om det ska vara som det var! .. vi gick till våning haha stammis stället nu när m&g är stängt!... det var proppfullt me folk där, eftersom nya krogen skulle öppna .. men var ingen höjdare så hamna alla på våning! .. så det var så mycket folk tillslut så det var kö på att komma in ahaha.. men vip som jag e så behövde jag inte stå i kö ;) mouahah .. är man mig så ;) haha!...  nej men sen så när det stängde, så begav vi oss mot Eddie där jag somnade haha .. och vaknade runt 7! och fick panik .. mamma hämta mig och jag slängde mig i min egna sköna säng och sov.. sen upp och fixade i huset.. samt ute me hunden på ängen!...  idag ska jag ta de lugnt tror jag, men Eddie vill nog dricka :p .. NÅGON SOM SETT EDDIES PLÅNBOK? hör av er, den e spårlöst försvunnen inte kul! för systemet stänger snart hahaha! ... :) ... jaaaallaa.. vi hörs snart igen, puss 



 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0