fixa och göra snyggt.

Hej alla glada!

Vaknade först klockan 10 imorse, sen somnade jag om till 2 :O mamma ropade om jag inte skulle gå upp.. fick panik och trodde inte klockan var så mycket haha, så gick upp .. ut me min bebis på promenad! .. sen nu har jag städat toan , ska börja me mitt rum alldeles snart! .. ska bli riktigt fint faktiskt :) jag e lite lat av mig haha därför det ligger lite kläder här och där :$ jajaja, jag ska fixa det strax! men iallafall ... igår gick jag som sagt ut och mötte brudarna & mina grabbar vid våning, var mycket folk ute igår.. kö för att komma in till och med haha! .. helt otroligt, våning liksom :S haha .. jaja, jag satte mig vid brudarna, vi shottade och drack öl! .. tog dock bara 1 shott och 2 öl på krogen, sen ville jag inte ha mer! ... fick räcka så :) .. så träffade massa, sen hände de knas saker utanför när dem stängde så snuten kom och hundar och allt sånt ... vi var väl kvar i centrum ett bra tag, vi skulle till Pontus på efterfest, men de blev inget sånt! .. så jag åkte hem med fältarna runt kvart över 3 .. sen gick jag ut me min bebis på promenad , sen sov jag gott i min säng! ... blev väckt av att mobilen ringde, men sen somnade jag skönt ... vad gjorde ni igår? hade ni trevlig lördag?
puss så länge.

 / Caszandra
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0