1 juli

                                                  

Godmorgon sunhine´s! , sovit gott? jag har det iallafall, drömde lite hemska saker ... men det gick över :) , idag .. solen skiiner inte lika starkt idag hos mig, vilket e väldigt skönt .. men ändå, jag tänkte ju pressa idag me min nya bikini HAHA, fan då! .. får väl lata mig lite,  inge täby idag inte.. men får se vad som händer sen, ska ringa min kära vän Andréas och höra vad dem ska göra idag/ikväll ! ... annars så ska jag fixa frukost nu, och äta lite gott :) väcka min sömntuta till hund, tro det eller ej hon sover jämt haha! ...   


puss så länge.

 / C

Kommentarer
Postat av: Lollolindberg

Skysstans blogg =)

2009-07-01 @ 12:42:50
URL: http://lollogoddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0