VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS!!!!!

Måste bara tillgängla ett inlägg åt en väldigt nära vän till mig! han får en alltid att må bra, han får alltid mig att skratta, lee, ha kul , glömma allt jobbigt som varit eller är! .. han är en kompis som alla vill ha, han är en bästa vän som jag kännt nästan hela mitt liv.. som jag gått igenom mycket med i vått & torrt, han är en vän som alltid lyssnar på en, som alltid ställer upp .. som alltid finns där & aldrig sviker en.. han är en bra vän & älskar att parta lika mycket som mig, har alltid ett leénde på läpparna, är nästan ALDRIG sur! .. hans skratt får en att falla ihop och dö av garv för det är så roligt & gulligt! .. han är en kompis man aldrig vill mista, en vän som alltid finns där vad det än är! .. han blir alltid röd i ansiktet & alldeles varm när han dricker alkohol .. han har ofta minnesluckor och minns inte allt han gjort dagen då han druckit! .. han kan hålla igång me drickat, han har puppy eyes & får en alltid glad om man e ledsen! .. han är en toppen vän i alla lägen, en vän man ALLTID vill bära me sig överallt! ... han är alltid positiv nästan aldrig negativ till NÅGOT alls..  han & jag har gjort mycket bus ihop när vi var små, och det har vi fått sota för .. men vadå man lever ju bara en gång ;) ... vi har gjort mycket ihop, mycket minnen både som små & äldre.. jag har suttit barnvakt åt hans lillasyster när hon var liten.. han har världens underbaraste mamma.. & världens skönaste bröder... han är perfekt! .. han är singel, men jag ska godkänna innan ;) för han är värld det bästa, inge smuts ...mouhaha! .. ..

tack baby för du finns i mitt liv!! du är värld guld
!

JAG ÄLSKAR DIG EDDIE MATTSON :)




IIII  LOOOOVE  YOOOOOOU BABE !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0