yesbabés!

Hej underbara blogg! nej fy vad jag är besviken på mig själv, jag har sugit me uppdateringen ... visst har jag varit utomlands och inte haft tillgång till internet för vi inte har haft tid eller internet hos mormor! .. men lovade att ladda upp bilder igår, men hade INTE tid.. men ska göra det senare, NU LOVAR JAG! .. just nu så ligger jag vid mammas data därför jag inte kan ladda upp just nu, men senare när jag byter dator lovar jag att göra det! ... Var hos tandläkaren idag och efter det besöket gillar jag inte tandis längre! jajaja lite fel är det väl av mig själv men gillar dem iallafall inte längre haha! :p ... idag ska jag ta det lugnt bara mys framför tv:n, sen får vi se vad som händer imorgon! ... har fått snys om 3 nya jobb också, plus att jag redan har ett jobb som jag e anställd på... ibland är livet underbart!, ska göra min 4de piercing nästa månad i think .. det är något jag velat göra väldigt länge! säger inget nu det får ni se när det är gjort ;) Grrr på mig! .. tatuering skall också göras snarast! nu kör vi ... puss så länge

 / Caszandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0