Vi är som systrar.

Vet inte vart jag ska börja någonstans mer än att jag älskar dig väldigt mycket! och du vet om det, vi klickade DIIIREKT när du flytta till Vallentuna och började i gymnasiet... jag pratade med dig innan på playahead och ville välkomna dig till oss... vi har samma slags sjuka humor, vi älskar mat, vi älskar att dansa och vi älskar att pumpa musik i bilen samt tuta och skrika '' shuuuuuuu '' ut från fönstret när vi ser snygga killar ;) AHAHAH! , det är typiskt oss... vi har haft det så jävla bra tillsammans, från skratt till tårar, från tårar till skratt ... vi har gått igenom ALLT tillsammans.. sen hände något hemskt, något hemskt jag inte ville skulle ske men som tyvärr skedde pågrund av en idiot till kille , han fick oss att splittras.. när jag tänker tillbaka så ångrar jag ens att jag lärde känna människan för han har vista hur falsk han är rakt igenom. Något många sa till mig, men valde att ignonera för jag ville ge personen en chans..  Jag vet bara att jag ångrar mig och att jag älskar dig något starkt och du betyder mycket för mig... det kommer alltid vara du & jag .. vi har så sjuka minnen, så bra och dåliga minnen ... bara sitta i Solna en hel kväll / natt bara för att snacka me kompisar chill vid basketplanen och kedjeröka ... aouh underbart, alla dessa partyhelger... mango bar, nivå 22 .. viperroom .. underbara vistelser med en underbar flicka i mitt liv! ... dessa hemmakvällar hos varandra, varsin data.. blogga och bara chatta me killar och dina hetingar på spraydate ;) haha! .. Dessa skrattattacker.. FY HELVETE! som fick mig att pissa på mig nästan en gång, en lång väg från Solna hem i bilen, hela vägen hem till Vallentuna .. skratt i non stop. haha! , sjuka minnen .. men ärligt talat dem bästa ever :D .. glad att du flyttade hit, och jag är glad att vi tog kontakt igen .. för vi måste reda ut allt! du betyder så mycket för mig och det vet du .. du är så jävla go bruden! Jag älskar dig, och jag hoppas ALDRIG att något kommer i våran väg igen ...

      

Caaash & Laaakiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0