Vakna (?)

Hellu alla underbara läsare, ni som är vakna haha ! :) . Nu håller jag på att göra frukost!, för om 1 timme ungefär drar vi till flygplatsen, och vi lyfter 13.00!.. 15.45 HELLO ITALY! :D underbart! .. kan inte bli lyckligare, bort från äckel Sverige.. dra till Italien solbränna & värme.. vad kan man mer begära? NADA! .. ska försöka blogga därifrån, hitta ett internetcafé annars får ni klara er i 9 dagar! men kan lova er när jag är tillbaka .. ojoj vilka historier och vad bilder! ... kan ju passa på att säga '' 15 minuter '' ända jag behöver för att bli brun ;) HAHA! .. men men alla kan inte vara lika bra som mig? mjaou på mig ... nu ska jag klä på mig och fixa! .. mysa lite extra me min bebis innan jag åker!, kommer ju vara borta 9 dagar som sagt, hur ska hon klara sig? min bebis chiläpinpiiläää haha! :) real name = Chila! .. nej nu sitter jag och skriver bort tiden, måste prioritera lovely Italy! .. vet ni , när vi kommit till mormor.. bjuds det på ITALIENSK pasta me RIKTIG tomatsås och älskade musslor i! MEN YUMMIE.Vad kan jag säga? I LOVE ITALY! .. BYE SWEDEN!




/ Caszandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

lämna mig.. gör det bara! TEEAAARSSS

2009-08-06 @ 10:31:52
Postat av: Anonym

Haha host

2009-08-06 @ 11:50:58
Postat av: Anonym

fin blogg:)

2009-08-07 @ 11:27:07
URL: http://sandral.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0