that´s me!

Jag tar vara på min ungdom, jag festar jag umgås mycket me mina vänner... jag passar på att njuta av min ungdom, min barndom var alldeles för kort.. jag hittade på mycket bus, men växte upp och blev snabbt lärd! ... men jag älskar min barndom, jag hittade på så mycket bus .. sånt man inte fick, men man utmanade föräldrarnas tålamod HELA tiden.. jag tar vara på min tid, jag tar vara på allt i mitt liv! ... när jag festar jag dricker inte alltid, som igår drack jag nästan inget om man jämnför med det jag brukar dricka... vi dansade mest hela kvällen.

Ikväll ska Sara S komma till mig & eventuellt lite annat folk, vi ska föra hos mig .. sen drar vi till våning och möter upp resten av packet, inget stan för mig idag som jag trodde! mina fötter är PAAAAIN!, klackar en hel kväll nej tack aldrig igen.. ikväll blir det några bekväma skor och något fint till ... vad ska ni göra ikväll ? puss så länge.


En bild på mig och min vackra älskling från igår




 / C

Kommentarer
Postat av: maria nilsson

snygga naglar hon har dåe (A)

2009-08-23 @ 17:25:24
URL: http://onlymariya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0