tankar..

    

Det finns vissa dagar då jag sitter och tänker på allt underbart
vi gjorde tillsammans!, allt vi fick uppleva förrens du togs ifrån mig
Gud tog världens finaste ängel från mig, många tårar har fällts
och många tårar fäller fortfarande, 2006 lämnade du mig alldeles tomhänt
iväntan på att få tillbaka dig, du skulle bara köra över tågrälsen ...
du ville bara hämta en fin slips till din pappa på hans 50 årsfest!
du ville inte försvinna, du ville bara vara den bästa sonen!
och du var den bästa vännen i mitt liv, varför tog tåget dig?
varför försvann du från mig älskade vän? , tänker på dig varje dag!
varför tog han dig hjärtat?, livet är inte rättvist...
du hann bli 15 år gammal och skulle fylla 16 månaden efter.
i år skulle du blivit 19 år gammal! , och det svider inom mig..
att du inte fick uppleva livet som vuxen!, det sviider...
du var alltid glad & hade ett leénde på läpparna..
du var alltid så ''äcklig'' haha! , vi gillade din charm
och din underbara personlighet! .. du var en vän man ALDRIG
ville mista, en vän som alltid fanns där... världens finaste kille.
du var många tjejers drömkille, du var min drömkompis! ...
du var helt fantastisk, och vi har så mycket minnen ihop!
minnen jag ALDRIG glömmer,  I love you.

Filip Mauro Eriksson .. 1990 - 2006

Ge aldrig upp älskling, försvinn aldrig helt.. för jag behöver dig i mitt NÄSTA liv.

   



Kommentarer
Postat av: marielle

Älskade Flip!

Älskade vän!

Vi älskar dig!

Vi saknar dig!

Vi ses i nästa liv!

2009-08-05 @ 21:51:36
URL: http://ladyziita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0