Sumpan & Kista tomorrow.

Hellu alla! sitter och pratar me syrran på msn .. imorgon ska jag nadin sara in till sumpan möta upp henne, var år sedan jag träffade henne.. sen ska vi åka till Kista kolla i affärer shoppa lite och umgås! har saknar henne så fruktansvärt mycket var år sen jag fick träffa henne .. sist jag träffa henne chockade jag henne nog.. hon satt och åt i matsalen när hon plötsligt såg mig från ingenstans .. och vad glad jag blev.. världens sötaste tjej och en bamsekram! glad att hon flyttat ner till Sthlm nu, kan vi ses oftare! ... Love her.


Kommentarer
Postat av: maria

Älskar dig syrran <3 Det va grymt kul!!!

2009-08-31 @ 21:41:24
URL: http://onlymariya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0