skitstövlar

Det finns gott om skitstövlar i världen, folk som har noll respekt åt andra folk ...trött på idioter, trött på falskhet... jag lever mitt liv, mitt underbara liv och skiter i alla andras... fuck alla som väljer alkohol framför sin flickvän/pojkvän , fuck alla som dubbelbokar när dem lovat! VÄRSTA JAG VET! ... har man bestämt något, så ringer man .. '' nej men jag ska dit en stund '' , ja men vi hade ju bestämt innan en viss tid annars kan jag inte komma ?'' ja men nu har jag sagt det till han'' , ja men vi hade BESTÄMT innan du sa något till han, hur ska vi göra?  '' Nej men då får vi ses när du kommit hem från Italien '' ...
fuck it, svinstövlar finns det gott om...''suck''



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0