My babe!

 
   

Åren som har gått, så många underbara år jag har haft me dig... så många underbara år, så mycket tårar så mycket skratt ... du har alltid varit number 1 för mig, jag har alltid varit vid din sida & du har alltid funnits vid min sida vad det än gäller.. vi har haft både jobbiga & bra tider ihop!, kämpat ihop genom allt.. svåra tider när vi båda misste en nära vän i tågolycka.. vi har gått igenom så mycket, jag är glad att jag lärde känna personen innanför skalet.. en sån fantastisk kvinna, min älskade kvinna.. min bästa vän, min absoluta halva! henne jag har ''hatat'' när vi bråkat.. men samtidigt älskat något starkt! .. min älskade bästa vän, min andra halva, mitt allt! .. Jag älskar dig så starkt och jag vet att vi ALDRIG kommer lämna varandra ... vi har glidit ifrån men alltid hittat tillbaka till varandra, det kallar jag äkta kärlek!. Dig är någon jag skulle kunna offra en arm för, skulle kunna gå genom eld & vatten för dig hjärtat!  I love you baby.













Kommentarer
Postat av: marielle

AAAW BABY!!!



I Love You Too Hun. Allways Have, Allways will. You and me untill death <3

2009-08-27 @ 22:24:39
URL: http://ladyziita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0