motbjudande

Fan vad jag är besviken på en viss person, du har gjort bort dig så fruktansvärt mycket i mina ögon ... du snackar väldigt mycket, du gick bakom min rygg du högg mig i ryggen ... du verkade så perfekt för mig, ALLT! .. du högg mig precis som många andra idioter ... jag ångrar att jag ens träffade dig, jag ångrar att du ens fick min kontakt! .. fan vad du har sårat mig djupt ... jag vill bara spotta dig i ansiktet, jag vill bara säga till dig när jag ser dig hur mycket jag hatar dig hur mycket jag vill att du försvinner från mitt liv! .. men det går inte för jag kommer se dig hela tiden, jag kommer fortfarande höra ditt namn överallt, försvinn bara ... jag orkar inte mer!  Du är en typiskt sak som alla sa, jag visste det hela tiden ... du äcklar mig.

Kommentarer
Postat av: Mary-Ann

:(?

2009-08-18 @ 17:29:45
URL: http://niotm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0