Italien 09!

Hej alla underbara läsare!, vad kul att ni var kvar och läste iallafall om jag inte bloggade på hela 9 dagar :O WOHO! , ni är trogna iallafall .. Jag kom hem igår sent från Italien! .. skulle ut och träffa Andréas , Sara Stefan & några ... men haha Andréas var dyngrak!, Sara likaså & Stefan!... såå nej de blev inget, gick och la mig 4 imorse av någon konstig anledning (?) .. men vaknade tidigt, för min bror kom hem och ville ha sin present! hah 23 år och så förväntansfull! .. han fick iallafall skit coola kalsonger .. med lutande tornet i mitten och så stod det bredvid , this is .. big! HAH! .. så klockrent! , sen fick mamma Vin flaskor , som bara görs på ETT ställe i hela världen! , speciellt .. och MYCKET gott! ... sen till mig själv köpte jag en SKIT fin Italiensk tjocktröja me luva och dragkedja, visar i nästa inlägg! ... Nej men det var sjukt varmt varje dag 40 grader varje dag! .. DOG nästan... , ja dog nästan, Dog gjorde en gubbe bakom mig i Italien också! , sjukt hemskt på stranden ... det sa's först att han fick hjärtattack precis när han skulle gå i vattnet, men sen på nyheterna så sa dem att han hade flytit upp och ned , och folk såg det men trodde han kollade på fiskar? .. men sen han kom in till strandkanten, då han var redan jätte blå i ansiktet det kom 3 ambulanser , 2 livbåtar och poliser! .. men gick inte att få liv i honom! , synd sånt där .. FYFAN hemskt! .. usch , rolig semester va ? haha! .. men annars har allt varit bra .. älskar Italien och mormors mat ... draa åååt fan vad gott jag har haft ;D hhihihi ...



Jag måste rusa tyvärr, mami väntar. . vi MÅSTE handla! helt tomt i kylskåpet :O , laddar upp mer bilder i nästa inlägg... PUSS!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0