I know you love me , xoxo.


Varit medvetslös:  Hmmm
Tackat nej till sex:  Ja
Hånglat med nån riktigt ful:  Må hänt
Hånglat med fler än 50 pers: Haha!
Gjort något riktigt dumt: Jooru ;)
Åkt ambulans: Japps!!
Gjort nåt olagligt:  Haha! ja
Blivit polisanmäld:  Tror ej det!
Druckit: Vatten ? ;) självklart!
Kläder du sover i: Kläder ? ;) huh'
Varit kär: Jadå (:
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: Tror ej det
Haft sexuellt umgänge när folk tittat på: Haha, vilka frågor.
Vunnit nått pris: Ja det har jag!
 
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: Mig själv ?
Fick dig att gråta: Andréas haha!
Du smsa: Andréas
Du ringde: Mamma
Ringde dig: Marielle
Som du sov hos: Mian

DE SENASTE 24 TIMMARNA HAR DU?
Haft sex: Nepps haha!
Festat:  Jupp (a)
Gråtit: Ah fan :p
Kramat någon: Mysigt juuu.
Köpt någonting: Haha aah fan! :p
Saknat någon:  Ja, massor :(

HAR JAG:
Digitalkamera: Jupps! 12 pixlar
Telefon på rummet: Två stycken
Egen dator: Ja mycket skönt.
Könssjukdom: Nej hah! :)
Husdjur: Hund & katt.
Bra kompisar: Bästa ever :)
Haft sex på en offentlig plats: Hahaha! be me mjaou

KÄRLEK OCH SÅNT
Hur gammal var ditt äldsta hångel: 25 om ja minns rätt
Hur många har du varit kär i: några stycken .
Vad tycker du om kärlek: Finaste som finns
När kramade du någon sist: Senast idag!
Saknar du någon speciell person: Ja det gör jag!
Har du svårt för att bli kär: Klurig fråga.
Har du hånglat med någon av samma kön:  ME LIKE ;) grrr!!
Vad tycker du om sex: Haha kan man sin grej så ;)
Har du hållt på med MÅNGA killar utan att tyckt om dem:  Dum fråga.
Vad sa du senast till en kille: Massor ;)
Har du haft telefonsex : Haha!, INTE min grej.

Kommentarer
Postat av: Johanna

e du singel ? :)

2009-08-04 @ 13:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0