Horunge, fittja!

Hahaha! kom och tänka på en person som får mig att vilja spy ... duu är så jävla falsk i mina ögon, du var så perfekt innan du åkte iväg.. visste att du bara snackade skit, du sa så mycket fint men du bara äter dina egna lögner! jag hoppas på gud du straffas någondag! ... snorunge barn allt det där du är ... du är så jävla liten på jorden, men tror du är stor! snälla väx upp din pinsamma snorunge! ... vii får se vem som vinner i längden, jag behöver inte dig i mitt liv.. du är ett avslutat kapitel så jag tror jag nog vann ! .. sorry bitch, im to good for you. åååh Hahahha jaaaaag dör av garv!! :D

Hoppas du njöt av mitt sällskap, för du blev dubbelt så nollad tillbaka (: MJAAOUUUUUU! ..
 ät mig levande baby.

Jag saknar dig! jag älskar dig ! du är mitt allt !



Fuck it, vi kom hem från Uppsala... nu ska jag fixa mig jag och sara ska till Fittja på juggefest, skulle egentligen träffat min baby men kan inte pågrund av massa saker, så får träffa baby på söndag! ... <3  jag hann innan söndag :)

nej ska fixa mig, jalla puss så länge

 / Caszandra

Kommentarer
Postat av: Josefine

saknar dig :( vi måste ses!! ska vi käka middag ute någon dag? har dina cash också, ber om ursäkt för min dåliga planering/ekonomi denna sommar!

2009-08-21 @ 01:12:06
URL: http://jossanlarsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså seriöst du verkar besatt av den snubben du för i helvete skriver om hela tiden. har han dissat dig eller? har han fått dig att skämmas för dig själv så mycket eller? du är ju otroligt patetisk du verka fortfarande helt galen i honom och han verkar skita i dig ? =S

2009-08-21 @ 19:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0