HATA BLOGG.SE!

ÅÅÅÅÅH BLIR GAAAALEN! skit blogg.se, har strulat för mig ända sen jag kom hem.. rättare sagt 19.30! blir galen, väldigt galen på sånt... men nu lyckades jag efter många moment!.. iallafall, jag var ju som sagt på arbetsintervjuv idag .. gick skiiit bra :D så nice!! ... ett till jobb skadar ej haha..

Vi drog sedan till sumpan, till ängskolan träffa min syster.. så jävla glad jag blev, så sjukt många år sedan! kändes superbra!... sedan drog vi till rissne käka donken sedan stan gick runt köpte tungpiercingar och kolla i affärer! .. tack för en supertrevlig dag tjejer! .. och jag är så glad att jag fick träffa dig min skrutt :) älskar dig syster.

Nu är jag helt död, pratar me folk på msn.. ska nog gå och lägga mig snart.. paradise hotel aalooo ;)

Imorgon ska vi till min gamla skola, fika me lärarna och chilla.. sen får vi se! ;) Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0