gårdagen!

Hej alla underbara! .. vaknade runt halv 11 imorse, har fixat och trixat lite me allt ... Mian kommer ikväll ska äta middag här, fixa mina ögonbryn tatuera in lite färg och fixa min mammas form och tatuera in lite till där också! ..



Om gårdagenSara & Nadin kom hem till mig, vi sminka klädde på oss och förade lite innan vi skulle dra till stan, vi drog iväg hämta upp Marielle sen mot Mango! .. vi drog in där , dansa skiten ur oss hela kvällen ... har så jävla ont i mina fötter idag haha! .. i hate klackskor ibland :p grrr! .. runt halv 1 drog jag och Sara och gled i bilen , vi träffa blandannat världens bästa Jimmy ... det var år sedan jag träffade han, han var jag ihop med när jag var 14 - 15 något sånt (?) .. skit gullig och trevlig kille ... så vi drog till Toxic träffa han snacka massa skit , sen drog vi hämtade Cozma på viper .. hon hade blivit lämnad, jävla idioter! .. så vi drog till Mango hämta Nadin och vi drog till Donken käka massa food snacka massa skit ... om kryssningar, och chillkvällar vi ska dra igång :) ...





Sötnosen Jimmy  (: Höhöhö! .. svennebanan som bor i Kista :) hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0