...

Skulle åkt till stan idag och köpt lite piercingar och sånt till mitt ögonbryn & tungan, men så blev det inte.. skulle också träffat en gammal vän och pratat ut om massor som hänt under sommaren, men så blev det inte heller! så får nog göra det imorgon, för det skall jag ha gjort denna vecka ... blir galen på allt skitsnack som tyvärr går överallt och så. På tisdag börjar jag mina körlektioner, grejen är den jag har övningskört sen jag var 16 år! men har inte orkat tagit körkortet än, sen så blev min kära mor av me sitt körkort 2 månader, och får inte övningsköra me mig igen och min ena bror bor i Enskede så det blir långt för han att övningsköra me mig, så mamma slängde in mig i 10 lektioner lika bra, så jag tar detta körkort någongång haha! ... sen är det bara tuta och köra ! :) mjaou! längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0