utgång

Tjuuuuuuuuuuuuu bloggen,  vill passa på att gratulera min underbara vän SARA SELLERHOLM som fyller hela 14 ÅR idag!  ney nu drev jag höhö , hon blir 18 !!!!!!!!!!!! :D OMG MIN BRUD ASSO, så jääävla glad jag blir  :) hon som har längtat något sjukt mycket på denna dag, och nu är hon äntligen 18 år!!!! :)  ... ikväll blir det utgång till tegel med Sara Laki, och eventuellt mitt födelsedagsbarn ! :) och sen kommer det dit kompisar också ! :) hihi .. kommer bli skööönt, ut och träffa folk och dansa ...  imorgon ska vi vara i skolan klockan 9.00 PRICK! .. jätte viktigt för vi har något skit me länder och det är olika skolor som ska komma och man ska representera sitt land!! saaaaaaatt AAAAAAH! :D KÖR TILL BAAAH! :D

vad skaruuu göra själv ikväll pudding?? ;) 
 
ney nuu ska jag vila ett tag, sen duscha och fixa mig ... sen TEGEL ikväll haha ! .. tegel asso, jag HATAR tegel för att det är för LITET och för mycket folk, det är inte värt att betala 100 kr i dörren för att stå och klämmas på ett litet dansgolv, men ikväll så är det onsdag och mycket folk har inte  fått sin lön, så det kommer nog inte vara för mycket folk.. så vi ska bara chillnäääniiiii.. neeeeeeeeej ska dra nu ! HAAAAAAAAAAAAAAAAJJJDEEEEEEEEEEE <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0