lördag

Hej underbara blogg ! vaknat för mer än en timme sedan, har ätit frukost och mår sjukt bra !! :)

gårdagen :

Jag & Sara drog till Viper och mingla lite, och träffa människor ! :) sedan gick vi till donken runt 12 för hon skulle äta, då vi träffa en kompis Desi. Sen skulle vi till Nivå 22 och träffa Emilio och hans kompisar men dem skulle dra vidare så vi sket i det :p, så jag ringde upp Öz och pratade med han, så sjukt gullig kille ! älskar hans sällskap! , Han & hans kompisar var på Mango bar , så vi drog dit och skulle bara säga hej, så jag träffa han och prata lite med han, men sedan bestämde vi oss för att gå in dit iallafall ... så vi träffa Haytham Sam & några till haha ! :) sjuukt mycket folk man träffa ute igår ! :) så vi hängde me dem hela kvällen och vi dansa chilla skratta och drack gott... strax innan 3 på natten så drog vi hem, Jag Sara Sam Haytham och deras andra kompis.. mot Vallentuna ! .. =) sen sussa jag gott inatt runt 4! ... 

Vad händer ikväll? Jag har inga direkta planer så, men antingen blir det chill bara.. eller utgång här i vallentuna eller i stan.  ska kanske träffa min kompis Öz, antingen ska han komma hit eller så ska jag till Sollentuna eller stan?! , får se vad vi hittar på! .. annars kanske jag ska träffa Sara och några. Ahh vi får se vad kvällen har att erbjuda!, bloggar senare om vad jag bestämt mig för att göra ! :)

Men kvällen igår var helt fantastisk!  tack alla <3

/ C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0