inte långt kvar ...

Mösspåtagning på torsdag, ooh vad man längtar! nu är det inte långt kvar tills vi springer ut tillsammans och firar att 3 år i gymnasiet är över! .. det kommer bli tomt man kommer sakna sin klass & vissa underbara lärare , men jag får hälsa på lite oftare =) .. haha så sa jag om min gamla skola också, har varit där 1 - 2 ggr? sen jag sluta 9 an :p haha .. jaja, men iallafall ... har kollat på studentklänningar på internet idag också har beställt hem några som jag ska testa, om dem inte är fina .. poff skickas dem tillbaka! , nu är det dags att sälja alla sina studentskiv´s biljetter också.. kommer få alla sålda! bjöd en vän i Rissne också.. kul att han ville komma ! :) mycket roligt faktiskt! .. sen har jag bjudit många underbara vänner också runt om hela sthlm...  kul att så många är positiva ! :) underbart... jaja, börjar 10 imorgon då ska jag & kicki göra klart projekten, sen ska jag efter det hem .. kolla vad jag ska ha på mig på mösspåtagningen , sen ska jag peppa för torsdan! =) första dan vi visas i våra mössor ! :) åååh så fiiiina alla kommer vara, blir så hiiimlans GLAD!!!!!!! :)

nej nu ska jag fortsätta mingla runt me folk på msn haha! , sen äta middag kanske? hmm ... puss så länge.

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0