helgen

Hej underbara blogg! .. har inte uppdaterat på 2 dagar, har inte haft tid helt enkelt! helgen har varit underbar med underbara människor i min omgivning! , Vi har varit vid brasan hela helgen, & så har vi varit hos mig och grillat :) och myst ! lyssnat på musik, folk har druckit, vi har sjungit och myst i filtar och haft det helt enkelt underbart! kan inte bli skönare helger. Igår så var vi också vid brasan men då var vi vid vattnet precis vid mellansjö ungefär! och då var det bara jag Sara Andreás och Mattias & självklart lilla Elvis ( Saras hund ).. filtar och brasa och bara satt o myste och skrattade hela kvällen/natten.. alla var så övertrötta så vi satt o skrattade åt allt möjligt! fyfan :) har inte haft så roligt på LÄÄNGE! .. =)  idag har jag städat hela mitt rum, badrum och hallen där uppe! , och varit ute med min bebis .. det är helt otroligt fint väder ute! och min vän Andreás kommer strax hit då ska vi bara ta det lugnt, och ut i solen med Chila... :) 

Denna vecka ser jag fram emot grymt!! .. herregud haha ! :) det kommer bli kul och samtidigt nervöst jag hoppas så hårt .. kommer inte bli gladare! :)

Kommer få bilder av Nadin & Sara lite senare så återkommer sen :)  Pusspuss

 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0