friday!

Hej underbara blogg, sitter här i soffan bloggar lite, solen skiiner på som fan, och det är JÄTTE varmt ! :) .. ska ut snart på en promenad i det vackra vädret! har varit hemma idag , för jag inte mått så bra.. haft sprängande huvudvärk hela dagen igår och hela dagen idag ... ja, vad ska man göra i helgen då ... idag ska jag ta det lugnt , och ikväll ska jag & sara eventuellt till stan på krogen eller så ska vi på fest i Sollentuna och träffa Öz  och några :) .. mycket kul! ... annars blir det så på lördag, och på söndag ska jag övningsköra HELA dagen.  Har uppkörning snart ! :) underbart måste sätta det nu ..

längtar till körkortet ! :)

Nej nu ska jag ut i solen, och mysa ! :) Pusspuss


 / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0