17.00

Heeejeee alla glaaaaaaaaaaaaaaaaada :D jag e så sjuuukt glad idag, hahh ! :)  SOOLEEEN SKIIIIIIIIIIIINER! , Danne ringde förut och dem skulle dricka öl ikväll myspys, kanske joinar =) underbart juuuh ... vad ska ni göra ikväll? några planer? , det är fan påsklov, och helt otroligt skönt ! ...
Denna vecka kommer bli skön för mig, men för mkt festande tror jag ! :P

 Måndag - ( idag ) Varit vid Vallentuna sjön med några stycken, tagit lugnt chillat i solen..ikväll, eventuellt träffa Danne A och några andra o dricka lite öl :)..
Tisdag - vet inte, lägga mig tidigt för att gå upp tidigt på onsdagen för Riskgrejen på Gillinge
Onsdag - Riskgrejen , sen hem fixa mig packa klart ut me hunden, möta upp Sandra lämna min hemmanyckel till henne.. sen bege mig till båten, kryssning me alla brudar och grabbar.. =) ..
Torsdag - Vakna upp bakis, ta en återställare börja dricka igen me alla :p
Fredag - Emmas 18 årsfest i Karbygård .. ska bli sjukt kul :)
Lördag - Jessi fyller 18, dem ska till stan.. men hoppar nog det ! :) får se .. lär bli MG hha eller sova ..
Söndag - vara sjuukt trött, mysa me min vovve.. ut i solen om den skiiner... och se alla mina program :D
 

  mitt påsklov ser ungefär ut sådär, hur ser erat ut ? haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0