:) 15.00

Hej underbara läsare! , idag har jag varit iväg överallt och handlat me mamma .. djursaker till min bebis, mat & skor och lite smått & gott... nu sitter jag och myser ute i soolen ... Idag kommer min bror & hans flickvän på besök.. det är så underbart väder, och vi ska börja grilla UTE idag :D hur underbart är inte det? blir så himla glad över vädret och jag hoppas VERKLIGEN att det håller i sig. Vad händer ikväll då?, jaduu inget direkt planerat, men vi ska ha middag här och dricka lite gott.. smuttar nu på en god cider som jag fick av min bror ute i solen så underbart.. =) me mycket iiis i. han hade med sig en platta öl , så de lär bli lite drickande ikväll.. sen får vi se vart det bär åt annars ska jag nog vara hemma ... Vad ska ni göra ikväll? ... PussPuss , dags att bege sig ut igen =) så underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0